X

Можете да сравнявате до 4 продукта!

ЕСТЕСТВЕН КАМЪК
ЕСТЕСТВЕН КАМЪК

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси


Какво е работното ви време?


Работното ни време е от понеделник до петък от 9:00 до 18:00ч.
Можете да посетите шоурума в Букурещ 137A Teiesani Alley, Румъния или да се консултирате на място при нашите представили в гр. Кресна, Главен път Е-79, Раймар ЕООД, България.

Как да се свържа със специалист по естествен камък?

Екипът ни от професионалисти е винаги на разположение да ви препоръча най-добрите материали и практики в зависимост от спецификата на проекта, който желаете да реализирате. Може да ни се обадите по телефона, да изпратите имейл или да ни пишете във Facebook. С вас ще се свърже член на екипа ни, който ще поддържа връзка с вас от началото на сътрудничеството ни до доставката на вашата поръчка.

Какво да имате предвид, когато общувате с наш консултант?

За да се възползвате максимално и пълноценно от експертизата на нашите специалисти, споделете ни колкото е възможно по-подробна информация за вашия проект – колкото повече знаем, толкова по-полезни можем да ви бъдем. Добре е да поддържаме връзка по време на цялото ни сътрудничество – от самото начало до изясняването на детайлите до транспортирането на пратката. Така ще познаваме проекта ви в дълбочина от самото начало и при необходимост ще можем бързо и адекватно да реагираме.

ВАЖНО! Ако прецените да ограничите комуникацията си с нас само чрез имейл, важните детайли (като информация за поръчката, материали, промени, потвърждения, дати за доставка и т.н.) ще бъдат потвърждавани непрекъснато в писмен вид и от двете страни, за да има лесна проследяемост.

Как да поръчам?

Много е важно първо да се консултирате с изпълнителя на проекта преди да ни изпратите количеството и размера на плочите (когато става въпрос за специални изделия), за да сме сигурни, че и двете са коректни. Можете бързо и лесно да направите поръчка през уебсайта ни след като сте си създали профил, като добавяте продукти към поръчката и проверявате общата сума. Може да поръчате по телефона или чрез с имейл – нашите консултанти с радост ще се отзоват. Освен това може да ни изпратите и скица на проекта, ако имате такава, и ние ще ви върнем отговор с остойностяване.

Може ли да режете по мои размери?

Да! Моля, разгледайте категорията Индивидуално (направено по размер), за да видите от кои материали можем да ви предложим продукти, изрязани по специален размер. Обикновено това се отнася за плотове за кухни и бани (в които да се изреже място за вграждане на мивка или котлон), стъпала, терасни шапки и первази.

Срокът за доставка на специални изделия е четири седмици. Поръчките се приемат от работилниците в реда на постъпването им. В случай че се налага да отложим датата на доставката поради натоварен график, ще ви уведомим възможно най-скоро. Поръчките, които изискват специално рязане се вкарват в производство само след като сме получили писмено и подписано одобрение от клиента.

Минималната поръчка е 5 кв.м. Ако търсите по-малки плочи за плот, перваз или по-малки стъпала, може да се свържете с нас и да закупите вече произведен продукт (каквито вече имаме на склад).

Приемаме и поръчки с изработка по шаблон по индивидуален проект, но това оскъпява с 40% повече от обичайната цена. Поръчката може да отнеме с до две седмици повече. Това се дължи на факта, че този вид изделия са по-сложни за изпълнение (например декоративен елемент, проектиран от дизайнер или архитект). Шаблоните трябва да са от твърд картон, за да издържат транспорта.

ВАЖНО! След като поръчката влезе в производство не може да бъде променяна. Затова препоръчваме да се уверите, че екипът, който прави измерванията впоследствие ще извърши и монтажа.

Как да платя поръчката?

Ще получите имейл с проформа фактура, която може да заплатите с платежно нареждане или онлайн банкиране. Ако направите поръчката в нашия склад в Кресна, може да заплатите в брой. В момента, в който получим потвърждението за поръчка, можем да уточним детайлите за доставка (обикновено в рамките на 24 часа).

ВАЖНО! Стойността на поръчка с продукти, които са в наличност на склад, се заплаща наведнъж 100% преди доставка. Специалните изделия по индивидуален проект с договорен срок на доставка се заплащат 40% авансово от общата сума на поръчката, а останалите 60% се заплащат след като ви уведомим, че продуктът ви е готов.

Как да разбера датите за доставка?

Доставяме продуктите, които са в наличност до 10 дни след потвърждение за постъпило плащане. За продукти, които не са в наличност или се изработват специално, датите за доставка варират. След като договорим датата на доставка, ние се грижим за всичко необходимо, за да доставим в срок. В случай че възникнат извънредни обстоятелства (политически кризи, които засягат международния транспорт, проблеми от страна на доставчика, които ние не можем да предотвратим, екстремни климатични условия, труден достъп до адрес и др.), незабавно ще ви информираме за евентуални забавяния.

ВАЖНО! Ако желаете да научите статуса на поръчката, най-добре е да се свържете с нашите консултанти. Друг ефикасен начин е да ни изпратите имейл с номера на поръчката и ние ще направим проверка в системата ни.

Как изпращате поръчката?

Цената за транспорт с куриер обикновено се включва като част от поръчката.
Разтоварването на продуктите при доставката се извършва от вас.

Какво става, ако реша да откажа поръчка?

Ако става въпрос за продукт, който е в наличност, процесът е много прост (ще ви върнем парите с банков превод). Ако става въпрос за специални изделия обаче, веднъж след като поръчката е приета не може да бъде променяна или прекратена. Същото се отнася и за експресни поръчки (определен вид материал и т.н).

Какво става, ако получа грешна поръчка?

Първо, имайте предвид че някои материали се съхраняват на открито и поради това могат да имат следи от прах, да са мокри от дъжд или да имат следи от сняг, които не увреждат качеството на камъка.
Друг път може да има малки разлики в цветовете между мострата и последващата поръчка.
Причината за това е, че камъкът е естествен продукт и малки вариации в цветовете между различните партиди често се срещат – това е напълно нормално.

Ако откривате нещо нередно по плочите, когато ги получите, направете снимки на проблемните части и ни ги изпратете заедно с информация за поръчката ви (номер на поръчка, име и т.н.) на office@piatraonline.bg, след като преди това сте се свързали с наш консултант. В този момент можете да откаже поръчката (ние поемаме транспорта обратно до нашия склад) или, ако приемете поръчката, но после си промените мнението, вие заплащате обратното транспортиране. Правим всичко възможно, за да анализираме всеки потенциален проблем в най-кратък срок и да ви отговорим възможно най-скоро.

Каква е политиката ви на връщане?

Купувачът може да откаже получените материали, в случай че не отговарят на техническите данни, посочени в поръчката. В такава ситуация ние поемаме пълна отговорност да доставим правилните материали. Купувачът има право да изрази в писмена форма, че се отказва от покупката без неустойки или без да търсим причина в рамките на 14 работни дни от получаването на продукта. Това е възможно само да отделни купувачи и само за продукти, закупени онлайн.

Датата на получаване на поръчката е датата, на която поръчката е предадена от доставчика. Тя може да се верифицира с документите, съпътстващи поръчката, които доставчикът предава при доставката. Върнатият продукт трябва да е в същото състояние, в което е бил доставен (оригинална опаковка с всички аксесоари и документи). Купувачът покрива допълнителните разходи, възникнали при изпращането на продукта обратно.

Продуктът може да бъде върнат в рамките на 14 дни от получаването му. Датата на връщане е датата, на която поръчката е получена обратно в нашия склад. Възстановяването на сумата е по банкова сметка, посочена от купувача във формата за връщане и е в срок от 14 дни от връщането на продуктите.

В зависимост от метода на транспортиране, избран от купувача, възстановената сума ще бъде равна на цената на поръчката без разходите по доставка.

Не е възможно да върнете поръчки, които:
-са били във ваше притежание повече от 14 дни;
-са специални изделия по индивидуалне проект;
-са в съгласие с техническите спецификации, описани в поръчката;
-са специална поръчка по индивидуален проект;
-са били в разпродажба, при което купувачът се е възползвал от намаление в цената;
-са закупени от склада ни и въпреки че са имали забележки, купувачът ги е приел и се е възползвал от намаление в цената;
-са били изработени или модифицирани по изисквания на купувача;
-имат следи от удар или повреда;
-имат видими следи от износване.

Всички продукти следва да се върнат в тяхната оригинална опаковка заедно с всички съпътстващи аксесоари и етикети (без следи от употреба, износване, удар). Продуктите не бива да са повредени, използвани, нито със следи от лепило или други вещества по тях. Те трябва да се върнат в съответната опаковъчна единица (руло, кутия, чувал и т.н.) заедно с всички съпътстващи аксесоари, с които са били доставени, както и с фискален документ, бележка за получаване и документи (технически лист, инструкции, гаранции и т.н.).

Несъобразяване с тези условия, както и връщане на продукта във вид, в който не може да бъде повече продаван, ще доведе до отказ да приемем връщането.

Поръчката се връща в своята цялост. Не приемаме частично връщане от по-голяма поръчка, описана в платежния документ. Ще ви възстановим пълната сума само ако продуктите са в прилежно състояние. Повредени продукти не могат да бъдат връщани и цената им не може да бъде възстановена.

Колко дълго след потвърждение на плащането може да съхранявате поръчката ми на склад?

След като веднъж сте заплатили поръчката си, не можем да държим продуктите ви на склад повече от 10 дни.

Предлагате ли монтажни услуги?

Естественият камък трябва да се монтира от опитни лица. Все още не предлагаме тази услуга, но горещо ви препоръчваме да наемете специалисти с опит в монтирането на естествен камък.

От коя страна се изпращат продуктите ми?

Внасяме естествен камък от цял свят – от Азия до Южна Америка. Ако ви интересува откъде конкретно пристига вашият камък, попитайте нашия консултант. Важно е да знаете, че произходът на камъка няма общо с качеството му – качествени и некачествени камъни има по цял свят. Ние доставяме само качествен естествен камък от внимателно селектирани кариери.

Как се реже естествения камък?

В домашни условия или на обекта естествен камък може да се реже с ъглошлайф (флекс) с диамантен или карбиден диск. В производството използваме специални машини за рязане на камък.

Може ли да сменя един продукт с друг?

Не, но можете да се възползвате от политиката ни за връщане (вижте по-горе) и след това да направите нова поръчка.

Продуктите имат ли гаранция?

Да, гаранцията е 2 години.

Може ли да отрежете елементи по мои размери?

Да. Разгледайте категорията Индивидуално (направено по размер) и вижте от кой материал имаме възможност да ви предложим рязане по размер. Такива изделия обичайно са стъпала, терасни шапки, первази и плотове. Освен това предлагаме и стандартни плотове, които могат да бъдат поръчани веднага. Бързо можем да изрежем и отвори за мивки и котлони. Специалните изделия се поръчват само в писмена форма или с подпис или с писмено потвърждение в имейл. Ние ще ви изпратим форма, която да попълните.

Може ли да поръчам един кубичен метър?

Не, тъй като размерите/количествата на поръчката зависят от съответните продукти: квадратен метър, линеен метър, на бройка, чувал и т.н.

Естественият камък поема ли от стайната температура??

Да, винаги.

Каква батерия е нужна за умивалниците?

И за стенните, и за стандартните умивалници височината на батерията трябва да е по-голяма с най-малко 2см от височината на умивалника.

Как работят дзен фонтаните?

Работят със затворен кръговрат на водата с помощта на ел. помпи. Просто напълнете и от време на време напълвайте отново фонтана с вода (препоръчваме да използвате деминирализирана вода) при напражение 220 V.

Какъв е правилният начин за монтиране на естествен камък?

Моля, вижте раздел „Как се монтира естествен камък?”.

Подово отопление

При системи с подово отопление естественият камък може да бъде с всякаква дебелина, но препоръката е да не надвишава 2 см. Така топлообменът ще е по-осезаем. Препоръчваме да монтирате естествения камък с гъвкаво лепило Weber Marmo.Plus (1 чувал = 3.5 кв.м.).

Хлъзгав ли е естественият камък?

През зимата може да наръсите пясък върху камъка, но НЕ и сол, която може необратимо да го повреди. Препоръчваме да почиствате камъка по-често, тъй като пясъкът е абразив и може с времето да окаже влияние.

Може ли да използвам електрически размразител?

Да, но само ако камъкът е бил монтиран с гъвкаво лепило (Weber Marmo.Plus).

Научете първи последните новини

Абонирайте се за нашия бюлетин:

Социални медии

Свържете се с нас:
© 2010-2018 PIATRAONLINE е регистрирана търговска марка на ROCK STAR CONSTRUCT SRL РУМЪНИЯ, Номер по ДДС: RO22680005, J40/2648/2007. Цените са в ЛЕВА с ДДС (20%). Доставяме най-висококачествени продукти на много достъпни цени.
Инфо център